Interia jako Partner Polskiej Siatkówki aktywnie pracuje przy mistrzostwach świata siatkarzy. Artur Gac relacjonuje „tu i teraz” prosto z Filipin mecze „Biało-Czerwonych”.
Interia uruchomiła specjalny serwis siatkarski. Serwuje w nim m.in. tekstowe relacje na żywo oraz skróty video meczów transmitowanych przez Telewizję Polsat. Działania portalu dopełnia kampania reklamowa „Teraz żyjemy siatkówką”.
Jeszcze przed chwilą trwała rywalizacja siatkarek w Tajlandii, a 12 września rozpoczęły się mistrzostwa świata mężczyzn na Filipinach. Interia zgodnie z hasłem kampanii „Teraz żyjemy siatkówką” zachęca do wspólnego kibicowania „Biało-Czerwonym”. Artur Gac, dziennikarz redakcji sportowej, komentuje mecze Polaków prosto z Filipin, pokazuje ich treningi i przygotowania oraz rozmawia z zawodnikami.
Portal, dzięki współpracy z Telewizją Polsat, zaserwuje w specjalnym serwisie siatkarskim w Interii Sport skróty video meczów „Biało-Czerwonych”. Pojawią się w nim także m.in. materiały z Filipin, tekstowe relacje na żywo, wywiady, eksperckie analizy i komentarze oraz zawsze aktualny harmonogram.
Dopełnieniem działań Interii jest kampania reklamowa „Teraz żyjemy siatkówką”. Obejmuje ona szerokie działania w Internecie oraz kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus. Kampania wystartowała 12 września. Za jej kreację, w tym spot, odpowiada agencja Heart&Brain we współpracy z zespołem marketingu Interii oraz domem produkcyjnym TFP.
Interia Sport to niezawodne źródło wiedzy o siatkówce. 5,1 mln kibiców (RU) śledziło razem z serwisem zmagania polskiej reprezentacji kobiet na mistrzostwach świata w Tajlandii. Interia Sport przygotowała dla nich łącznie 220 materiałów, w tym relacje prosto z tajskich hal, skróty video, wywiady, analizy i komentarze.